dissabte, 8 d’abril del 2006

PIC DEL CARLIT

He anat a dormir tard, molt tard!!! Potser eren quarts de cinc i a les sis en Russi ja em passa a buscar per casa. Estic KO. Em proposa anar cap al Carlit, qui diu que no? Enfilem amb el clio-pica-palier la collada de Toses. Hem de parar que tinc set i estic quedant ben marejat. Continuem i ens plantem a la Cerdanya. La pista que puja fins el Llac de les Bulloses és oberta, cosa que ens facilitarà molt les coses. Posem pells i sortim amb un dia radiant, però que s'anirà tapant. Molta neu per l'època, llacs gelats que em tempten. En Russi no vol passar per damunt però jo no puc més i en travesso un parell de viaix. Arribem a la base de la pala final. La neu està de conya, no prou dura per ganivetes. Aquí pateixo de valent, pujo la pala ben "grogui". Això d'anar dormir tard no pot pas ser!!! Arribem a dalt, mengem una mica, veiem una perdiu blanca, traiem pells i avall.

Baixada per recordar i sortida molt bonica. D'en Russi en puc apendre molt!!!

Russi i Samuel