divendres, 19 d’agost del 2011

PIC DE PERAFITA



Aprofitant un trajecte de feina, convido els pares a visitar els Estanys de la Pera. Després de la patacada al cap del meu pare, aquesta serà la primera mini-excursió per passejar pel Pirineu. Pugem amb cotxe per Lles i fins a l'estació d'esquí de fons. Allà continuem amb cotxe per la pista que puja just sota els Estanys de la Pera. Caminem tots junts fins als estanys, mitja horeta a l'abast de tothom i allà m'esperen mentre jo pujo trotant cap al pic de Perafita pel dret. Arribo dalt, em tiren una foto i baixo corrents pel coll i cap al refugi, per arribar finalment als llacs. Total una hora. Atrapo els meus pares i baixem tots junts a dinar al pàquing. Un dia ben aprofitat i una excursió curta i ràpida però amb bones vistes de les valls més verges d'Andorra.

Pares i Samuel