diumenge, 14 d’agost del 2011

COSTABONA




Aprofitem que és Festa Major per fer una sortida familiar. No hem pogut mirar quin temps faria, tot i que tinc el cap el Costabona, després que amb en Xevi amenaces pluja, boira i trons al primer intent i amb en Jordi diluviés com mai al segon intent, aquest serà el tercer intent. Fa cinc anys hi vam pujar amb la Gemma amb un vent que se'ns emportava i no hi havíem tornat més.

Sortim amb un dia radiant, però dalt del Costabona ja hi ha un petit núvol. Li dic a en Roger, que abans no arribem dalt aquest núvol s'haurà inflat com mai i sinó ens mullem a la baixada podrem estar ben satisfets. La pujada és ràpida i amb una hora i un quart som a dalt, sortint del coll de la pista d'Espinavell. Arribem just per tenir vistes, doncs de seguida es tapa tot i comença a girar el vent i la fresca. Mengem un entrepà, ens fem una foto i avall. Vaig rumiant amb els quatre pins que pujant he mirat i on he arreplegat quatre rovellons i em decideixo a baixar pel dret per passar per allà. La Gemma i companyia em recolliran a la pista mateix.

Omplo una bona bossa de rovellons i quatre ceps, un d'ells molt gros. En deixo un al bosc d'encara més gros, però que ja és una mica vell...Un cop triats passa el que em temia i els rovellons surten bastant corcats. En llenço ben bé la meitat!!! Tanta feina per acabar a l'orgànic!!! Sort que no ens hem mullat.


Jèssica, Roger, Gemma i Samuel