dimecres, 6 de gener del 2010

CAMI DEL PUIG DÒRRIA

Aprofito el matí del dia de Reis i sense fer massa soroll aconsegueixo marxar cap a Planoles. Pujo amb cotxe fins on puc, perquè la carretera del coll de les barraques està ben nevada.

Surto d'una cota incerta, uns 100 metres per sota el refugi. Retallo algunes corbes i de nou em planto a la carrretera. Està ben nevada i sembla una pista d'esquí de fons. Pujo sol. Una mica amunt se m'ajunta un gos trempat que em fa companyia. El dia s'havia llevat ventós i envoirat però sembla ser que he trobat un forat per mirar el cel. No sé quan em durarà així que m'espavilo anar amunt.


Comença a bufar un vent fort tot i que el cel pel nord està serè. Quan em giro la boira ja està pujant i ara si que el vent i la boira m'envolten. El gos, que sembla que hagi predit que això passaria, ja fa 5 minuts que no em seguia. Així que en vistes que gaire més no faré (hi ha neu però no hi ha base) giro cua. Els núvols i la boira em deixen fer una foto de la carena prou sugerent abans no m'ho tapin tot.
Arribo al refugi ja enmig de la boira. Comença a nevar feblement. Tinc el cotxe a mal lloc. No hi ha ningú al refugi, així que segueixo avall. Aquí aquest any hi tornaré!!!

Samuel