dilluns, 3 de setembre del 2012

Dia 29 - San Francisco - San Francisco
Dia 30 - San Francisco - Santa Barbara
Dia 31 - Santa Barbara - Los Angeles
Dia 1 - Los Angeles - Londres / Londres-Barcelona (nit avió).

Dia 12 - Barcelona - Londres / Londres - Los Angeles

Més de 12 hores dins l'avió no és una prespectiva interessant per mi, però aquest viatge inevitablement comença així...Periple d'aeorport i avions, que anul.la completament aquest dia. Sortim de l'aeroport de Barcelona al voltant de les 12 del migdia, vol fins a Londres molt plàcid d'una mica menys de dues hores, arribada, tres hores més esperant el següent vol, per agafar a dos quarts de sis el següent volt de 10 hores i mitja amb destí Los Angeles, també molt plàcid... Al final però, d'aquest jornada que no n'esperava massa res d'interessant, em sorprèn amb unes vistes impressionants de Groenlandia (a l'instant m'adono que només per les vistes que avui hem tingut ha valgut la pena el vol...ja estic rumiant quan i com s'hi podria anar!!!) i el segon element interessant ha estat volar amb el Boeing 747 Jumbo, un avió realment gros...dos pisos al davant que li donen l'aspecte amb la gepa...quin prodigi de l'enginyeria...amb unes cinc hores ja passem per la zona de Nova-york / Boston i amb cinc més travessem tot USA, amb una velocitat força constant de 1000 km/h. Per cert, al vol de tornada ens acostem a la velocitat del so...amb un vent de cua de 200 km/h, incrementem la velocitat fins a 1128 km/h...

Aterrem a Los Angeles al voltant de les 9 del vespre, cansats, recollim el cotxe, un tot camí molt espaiós (podem escollir entre 5 ó 6, però tots sense tracció a les quatre rodes tot i que en Joan i la Montse així ho havien demanat) i posem rumb al primer hotel, on arribem rendits, quedem ben adormits!!!

Dia 13 - Los Angeles - Las Vegas

Dia 29 - San Francisco - San Francisco

Dia 30 - San Francisco - Santa Barbara

Dia 31 - Santa Barbara - Los Angeles

Dia 1 - Los Angeles - Londres / Londres-Barcelona (nit avió).

Dia de retorn, que passem dins l'avió, degut a la rotació de la terra que ens fa perdre les 9 hores que vam guanayr a l'arribada. El vol de Los Angeles a Londres ha estat menys plàcid que el d'anada. Costava dormir tot i tenir son, amb el soroll dels motors. Ni aconseguiem mirar les pelis ni tampoc dormir...menys quan cada tres o quatre hores portàven un àpat. Sopar? dinar? esmorzar? ja ni sabem que ens porten, però la Gemma i jo ho tenim clar ens ho fotem tot!!! Pasta, curry, pollastre, entrepà, pastís, tot cap dins!!! Mentre la meva germana i en Joan dormen pràcticament tot el vol. Arribats a Londres, una altra espera i cap dins el "bolígraf", ja que després de baixar del Boeing 747, en Joan li ha semblat que l'Airbus 320 comparativament parlant no era més que això...Veritablement, al veure desfilar el 320 per darrera de 747 és la millor manera de copsar el tamany que té cada un...