diumenge, 27 de juliol del 2008

PUIG DÒRRIA i TOSSAL DEL PAS DES LLADRES

PUIG DÒRRIA i TOSSAL DEL PAS DES LLADRES PEL COLL DE BARRAQUES

Ahir, dia 26, vam provar de pujar el Puig Dòrria però la boira i els núvols ens van espantar...Vam pujar una mica fins al primer replà i allà veient el temps ens vam decantar cap a l'est per sortir e la carena, vamb baixar cap a la barraca de la Vaquerisa i vam tornar per la pista. Semblava que havia de ploure, però poca cosa va acabar fent. Però tossuts com una mula, especialment jo, diumenge sortim altre cop direccio el coll de barraques per tornar-ho a provar...Ens hi posem també més dora, així quan es desenvolupin els núvols al migdia nosaltres ja serem de cara avall.

Des d'aquest punt la pujada és còmode i bonica, una carena tipus prat alpí, que puja suaument. Al tram final, més pedregós, deixa que s'escoli l'aigua i en surti una font. Deu minuts més i ja som dalt. Ens tirem quatre fotos i ens dirigim al Tossal del pas dels lladres uns metres més amunt. Des d'aquí veiem la pista que t'acosta al Puigmal. Un altre dia pujarem per aquí!!! Avui però baixem pel mateix camí.