dissabte, 7 de juny del 2008

CUITA EL SOL



Temps: 1:52:50
Distància: 3,83 km
Desnivell positiu: 1540
Població: Àreu

L'Edu i en Joel m'enreden a fer aquesta cursa. L'Edu ja l'ha fet un any i en Joel m'ha acabat convencent. De totes maneres dels tres ja sé de tros que arribaré l'últim!!! Però que hi farem, nem doncs cap al poble d'Àreu. La Gemma ens acompanya i també ens animarà, almenys la part del poble. Hi ha molta gent, molts nervis. Muntem la tenda a tot córrer, ja volem estar a la plaça del poble, esperant que caigui la tarda. Quan s'acosat l'hora de sortir, la plaça es tanca i comença el "pregó" de la cursa. Que si la història de que no et pot atrapar l'ombra, que si el primer d'arribar dalt...i jo que vaig mirant el cim del Monteixo i penso que hi tinc tot el dia de feina!!!
Però mentre estic absent amb els meus pensaments, tret i sortida!!! L'Edu el perdo de vista només sortir. En Joel encara el segueixo, però no per massa estona. Quan després de fer el camí de carro arribem a la primera pujada en vertical, m'adono que aquí pocs miraments. Si et despistes els de més endarrera t'agafen el peu per tirar amunt!!! Jo em quedo en un tap. Semblem ovelles però uns empenyen els altres o estiren...Després del primer embús, posició que agafo, posicó que m quedo i ja no canviarà fins dalt de cim. Quan arribo al primer repetxó respiro un mica, tot i això estic baldat i continua pujant amunt. Els últims 100 metres, tot i que la cursa acaba a 80 metres del cim per neu són d'infern. En Joel i l'Edu ja baixen, però jo aquests últims metres els faig a past de tortuga, sembla el camí del calvari, estic fos...En arribar dalt en prou feines m'aguanto dret. Una mica d'aigua i tiro avall, no vull pas baixar de fosc...Xino xano vaig desfent el camí. Encara no sé on sóc...

Arribo a baix i em retrobo amb els companys. Ells en fa d'estona que han acabat!!!

M'ho he passat molt bé, però tardaré uns anys a tornar-hi!

Edu, Joel, Gemma i Samuel