divendres, 22 de desembre del 2006

SETCASES-VALLTER 2000-REFUGI MARMOTES

Truco l'Edu i intento enredar-lo per fer la Cronoescalada nocturna de Vallter. Jo fa un parell d'anys que la vaig fer i m'ho vaig passar de conya. Avui a més ell estrena esquís. Tot i que la previsió no és bona del tot, sortim cap a Setcases disposats a trencar el crono!!! Bé jo no, l'Edu. Però quan arribem a Setcases comencem a veure els problemes que tindrem. Està nevant i la carretera ja és blanca. Els cotxes comencen a patinar i ens costa deu i ajuda arribar a Setcases. Un cop allà el panorama és pitjor. No es pot pujar a Vallter. Com a molt en tot terreny, però amb tota probabilitat ens diuen que es suspendrà la cursa. Nosaltres pujàvem amb moltes ganes, així que esperem una pronunciació definitiva. Finalment veredicte, cursa suspesa.


Em miro l'Edu i li dic, tens ganes de foquejar? Doncs va, pugem a Vallter per la carretera (està ben nevada) i un cop dalt fem la nostra crono. Em diu que si. Mengem una mica i sortim tard carretera amunt. Anem tirant, que lluny que és això!!! Arribem al pàrquing inferior de Vallter passades la una de la nit. Aquí comencem la nostra cronoescalada nocturna! La nevada ha deixat pilots de neu a tot arreu. Tot i això anem fent fins que allà les dues girem. Som gairebé pràcticament a dalt. Ara toca baixar. Fins al pàrquing de conya, però a partir d'aquí baixar esquiant la carretera de Vallter presenta algun problema més. Tot i la neu caiguda no hi ha base i quan girem els cantos toquen asfalt. L'Edu gairebé plora en veure el seus esquís nous traient xispes carretera avall!!!

Arribem a Setcases prop de les quatre del matí. On dormirem? Mirem la parada d'autobusos. Neva, doncs ja està sota el banc!!! Ens arraulim sota el banc fins ben bé les 8 del matí, quan per fi podem fer un croissant calent!

Quin parell!

Edu i Samuel