dilluns, 24 de desembre del 2007

PIC DE TARBESOU

Suto sol de casa amb una idea al cap: avui faré quilòmetres. Tinc intenció d'anar al Pic de Tarbesou. Això suposa travessar tota a Cerdanya, la catalana i la francesa per seguir encara ben bé 40 minuts més fins a l'estació comunal de Mijanès. Surto amb molt bon dia, seguint una traça oberta. No hi ha massa gent, és un lloc tranquil. Vaig remuntant fins que atrapo un grup de tres catalans. Resulta que som gairebé veïns, jo de Roda i ells de la Garrotxa i de Cantoni en Pere. Em sembla que porta dos debutants, però no recordo el seu nom. Els adelanto i vaig fent tot sol amunt. Encara per la carena l'últim tram, traient el cap direcció Ax les Thermes, després torno a la pala central, trec esquís, poso grampons i amunt.

Arribo dalt i faig un mos tot esperant que arribin els catalans. Fem una xerrada i baixem un tros junts. Després segueixo sol, m'encigalo una mica pel bosc però l'abundant neu pols ho fa tot fàcil. Torno a petar al camí, ara ja més planer que condueix a les pistes.

M'ho he passat de conya!

Samuel