divendres, 24 de desembre del 2004

PIC DE BASTIMENTS

En Jordi m'ha concertat cita amb en Rierola. Farem una escapada matinal al Bastiments. M'agrada tenir aquesta possibilitat perquè així apendré molt més que anant sol!!!

Sortim del pàrquing inferior de Vallter direcció el Coll de la Marrana. El ritme que portem no és el meu ritme normal, vaig completament a remolc. Però bé, això no importa. Arribem al cim i sense gaire temps per descansar iniciem el descens de la pala sud. Un cop al replà en comptes d'anar cap al coll de la Marrana baixem directe a les Marmotes per unes pendents més dretes. La neu se'm fa difícil i caic sovint. Bé caic a cada gir. En Rierola no sé que deu pensar, però que hi farem, és el nivell que tinc!!!

Arribem a pistes i aquí ja em sento més home! Quin remei, temps al temps.

M'ho he passat tan bé que ja li començo a dir que si vol anar-hi més dies si em truca jo ja tindré la motxilla feta!!!

Ramon i Samuel