dissabte, 17 de desembre del 2005

VALLTER-REFUGI MARMOTES-VALLTER-COLL DE LA MARRANA



Ahir vam fer la Crono de Vallter i em vaig quedar a dormir a Sant Pau de Segúries. Aprofito doncs el matí, tot i que baixaré a dinar a casa per pujar fins a Vallter i fer una mica d'exercici, repetint així la Crono d'ahir però a ple dia. Arribo a dalt, trec pells i torno a baixar. Un cop a baix encara és molt dora, així que m'atreveixo amb una altra pujada però aquet cop m'en vaig fins el coll de la Marrana. D'allà m'acosto a treure el cap per veure com estaria per baixar per Coma de l'Orri. M'ho miro, però avui vaig sol i no tinc pas temps. Giro cua i torno cap al coll de la Marrana per baixar pistes avall.

Vaig una mica rebentat, no pas perquè ahir fes un gran paper...així que tinc ben bé tot el matí de feina!!!

Això si, ha fet un dia ben assolellat!

Samuel