divendres, 16 de desembre del 2005

CRONOESCALADA NOCTURNA VALLTER

Fa un any que faig esquí de muntanya, però m'ha semblat ben curiosa una cursa de nit, bon motiu per apuntar-m'hi. Així que començo a investigar si algú em vol acompanyar. Primer provo amb els coneguts, que el primer que em diuen és que ja l'han fet altres anys i no els va bé. M'animen però a anar-hi, hi haurà un bon sopar-aperitiu i sorteig de material. Continu buscant i després de posar anuncis a http://www.esquidemuntanya.com/ trobo company per anar-hi. Bé és companya, millor, la Bet.

Quedem a Sant Pau de Segúries. Pugem junt amb un parell d'amics seus. No sap ben bé com li anirà, estrena esquís. Comença la sortida, que emocionant!!! M'ha dit que si vull anar més depressa que faci, jo ja li sóc sincer i li dic que m'està bé anar xino-xano. Fem una pujada molt maca!!! Arribem a dalt pràcticament els últims! Ara ens espera la baixada. M'ho he passat pipa.

Després a Setcases sopar-aperitiu i sorteig. Em quedo a Sant Pau de Segúries. Demà aprofitaré per fer una matinal a Vallter.

Bet i Samuel