diumenge, 12 de juliol del 2020

ESTANYS DE LA PERA

Sortim amb la intenció de dormir a Cap de Rec, tot parant abans una estona a Lles a veure el poble. L'endemà volem anar als estanys de la Pera fent una bona caminada per les nenes, ja que el dia pinta bo. A la tarda aprofitem per collir quatre bolets que fem per sopar, encara que la collita ha sigut molt escarransida. L'endemà pugem per la pista amb cotxe fins l'aparcament inferior i sortim caminant amb un cel entaranyinat.

Arribem als estanys pel camí que puja seguint el riu. A l'estany gros hi ha gent que es banya, nosaltres només hi posem als peus, volem seguir caminant fent la volta fins a sobre el refugi, per baixar per la pista. El dia s'ha anat tapant i el meu nas olora pluja. Ens afanyem i baixem a tota màquina, just per arribar a la furgo i fer el dinar quan obre l'aixeta i es posa a fer un bon ruixat.

No dura massa, i en ve dinat encara podem gaudir de la zona i per casualitat l'autocaravana que tenim al costat són els nostres veïns, on a més la Nora veu l'Elna que al setembre aniran juntes a cole!