diumenge, 15 de juliol del 2012

PUIGMAL

Aprofitant que aquest diumenge fan la cursa de l'Olla de Núria, ens acostem al Puigmal per animar als que hi participen, especialment els de la família, però també a tota la resta. Volem arribar però dalt del Puigmal abans que el primer participant el trepitgi, així que toca llevar-se d'hora i a les 8 del matí ja som a fontalba per començar a caminar. Fa sol, però el vent és fred i una mica molest, sort que anem a tot drap i amb menys d'una hora i mitja ja som al costat de la creu.

Mengem una mica i baixem direcció Núria cap a la coma de l'embut 50 metres fins que estem arrecerats del vent. Al cap de pocs minuts apareix el primer, en Marc Pinsach, que puja com un llamp, darrera seu l'Agustí Roc i així comencen a passar un darrera l'altre cares conegudes. Els nostres però encara tarden ben bé vint minuts a passar, primer l'Ivan que va molt fort, en Gil, en Marc, en Jordi, en Salva i en Roger. A mi em venen ganes d'afegir-m'hi, però aquest any no hi estic apuntat! Llàstima!. A veure si encara puc salvar-ho una mica i fer la cursa de la Dent d'Orlú, que em faria prouta gràcia...tot i que al meu ritme.

Un cop passats tots, baixem entre corrent i trotant cap a Núria, doncs volem veure entrar per la meta els primers. I així és. A les 11 ja som a baix i al cap de 20 minuts arriba el guanyador.

Ha fet un dia radiant, no com l'any passat, on la pluja i els núvols van amençar la cursa i al final va acabar descarregant, amb una entrega de premis deslluïda... Potser l'any vinent m'hi torno a animar...però primer haig d'haver pogut trotar una mica pel Pirineu...em falten hores!

Esther, Gemma i Samuel