diumenge, 6 de febrer del 2011

TOSSA D'ALP per la pleta de Comabella

Remember when...

Velles glòries de la plana de Vic es retroben per una sortida que, després de canviar d'ubicació unes quantes vegades, acaba a la Tossa d'alp, més que tot per l'hora que és. L'organització ha estat impecable, quedem a les set a la gasolinera, nosaltres anem un quartet tard, tot i que no sembla que això alteri massa el resultat final. Després anem a buscar l'Eudald i en Dani i d'aquí cap a buscar en Russi. Ens parem a llogar uns esquís a Ribes, bé són gairebé les nou i ja enfilem la collada.

Es parla d'anar als estanys de la Pera, però potser anem una mica tard. Al final doncs, enfilem des de la Molina la carretera que t'acosta sota el coll de Pal i allà, sota pistes, calcem esquís. En "Perona" que va sense esquís surt ben ràpid, ja que a la baixada anirà més lent. Nosaltres ens equipem i finalment ens posem els esquís. Sortim per la pista que puja pel torrent fins arriba a l'antiga estació de Coll de Pal. Des d'allà el panorama no és d'abundància de neu, però veiem una colla de cinc màquines que es fiquen per la pleta de Comabella i els seguim. La mini-vall es va tancant i acaba amb una mica de canal, de neu humitejada, que malgrat les patinades aconseguim fer amb els esquís als peus fins dalt. L'Eudald de mentre ha pujat per una altra pala més a la dreta...

Un cop dalt, seguim les pistes, tot i fer mig flanqueig per comprovar l'estat dels cantos, fins arribar dalt del Refugi d'Àligues. Ens hi assentem i satisfets de la gran gesta, parlem una mica del Marroc. Bé, cinc minuts, la setmana vinent ja xerrarem més!!!

La baixada per pistes, una mica millor que les pistes de Núria que vam baixar amb la Gemma ahir aprofitant el forfait del llibre Temps de neu. En Russi i companyia es miren per baixar una canal més a la dreta d'on hem pujat, però no els convenç i tornen per pistes. Un cop a baix hem d'esperar que arribi en "Perona", que va a peu i també ha arribat al telecadira d'alp 2500...

Tot plegat a les cinc tocades a casa.

Pep, Eudald, "Mia", Russi, "Perona", Met fuster, Visca, Dani, Samuel i Gemma

Toni Sanglas ha dit...

Quina passada, les velles glòries han sortit del cau.
Com m'agués agradat venir, espero que a la pròxima jo també pogui sortir del cau.
Salut companys!
Samuel, tens un bloc molt xulo, jo en sòc seguidor,
Canya a la muntanya!!!

Samuel ha dit...

Ostres Toni, vejam si en podem fer alguna junts!!! La setmana vinent no l'altre marxem, però ja pots treure la pols als esquís!!!

Arrel del comentari he vist el teu blog, veig que també surts a córrer, ja ens havíem creuat algun dia!!!

Recordo amb qui vaig fer el meu primer ràpel!!!