divendres, 12 d’octubre del 2007

BASTIMENTS

Aquest any ha nevat molt prematurament i amb quantitat. Som 12 d'octubre i tinc una possibilitat de fer muntanya amb els esquís, així que surto una mica eixalabrat direcció Vallter. Quan hi arribo m'adono que hi ha més neu de la que em pensava. Em feia pagues de quatre pujades per pistes i veig que serà possible fer quelcom més. M'animo i pujo fins dalt el Bastiments, esquís als peus. Faig quatre fotos, sóc sol amb esquís però i he trobat un parell de raqueteros. Trec pells i avall! La pala està prou bé, tot i que no hi ha base i si forço el gir ho escombro tot. Els 40 cm no són suficients per no deixar al descobert després de passar la pedra existent.

Arribo però al cotxe molt content, potser serà la sortida amb esquís de muntanya més matinera durant molts anys!



Samuel