dissabte, 20 d’octubre del 2007

PUIGMAL DE LLÓ


Sortida a tot gas!!!

Amb l'Edu i en Marc, sortim direcció a la Cerdanya, amb la intenció de fer el Puigmal de Lló i baixar tot fent una circular. Sabent amb qui anem, ja m'imagino com anirem tot al cami. Sortim amb el terra una mica gelat i notem com el fang cruix sota els nostre peus. L'Edu s'ha posat a davant, així que en Marc i jo ja sabem que ens tocarà, apretar tant com puguem per no perdre'l de vista. Jo sóc el primer en quedar-me, ja que l'Edu va molt fort. De fred, els bessons em tiben com mai!!!

Arribo al coll que l'Edu ja és el cim. Un detall ens espera. Arribo al cim i contemplo una mica la cerdanya, un goig veure tanta muntanya. De seguida però comencem a baixar ara per la carena. De cara avall baixem tots tres bastant igual, ràpids. Arribem just al final de la carena i baixem pel dret, entre brucs i matolls a "tumba abierta". No em crec el temps que hem fet!!! Si encara és molt d'hora, tenim temps de fer moltes coses encara!!!

Edu, Marc i Samuel