diumenge, 11 de març del 2007

PIC DE PESSONS I PIC D'ENSAGENTS

Sortida molt bonica pel circ de Pessons. Sortim de l'estació d'esquí de Grau Roig, direcció al circ de Pessons. Pugem per la pista fins enllaçar amb la ruta. Primer pugem pel coll entre el pic de Ribuls i el pic de Pessons o del Gargantillar. Un cop dalt, seguim la carena fins assolir el pic de Pessons. Seguim carenajant fins arribar a un punt on deixem els esquís. Agafem piolet i Grampons i per una cresta no pas difícil, però si distreta amb un bon tou de neu, arribem al pic d'Ensagents o de Pessons (una mica repetitiu als mapes alpina de l'època...). Un cop allà, ens mirem la feina feta. Ben orgullosos tornem on tenim els esquís. Primer pensem en desfer tota la carena, però del coll mateix surt una canal i no m'hi penso dos cops. En Russi no ho veu gaire clar, la neu és molt dura, però jo ja m'hi he ficat. Els "cantos" mosseguen bé, així que avall!!! En Russi segueix. Arribem a Grau Roig. En Russi fresc com una rosa, jo una mica tocat...