dilluns, 8 de desembre del 2014

REFUGI MARMOTES


Després d'estrenar la temporada ahir diumenge, avui dilluns havia de ser una gran jornada...fer el Puigmal pel torrent de Fontalba que ja vaig baixar esquiant l'any passat amb molt bona neu, però en solitari sortint de Queralbs. Però a vegades per més que hi posis la banya, sinó pot ser no pot ser, tot i que en general te'n adones quan ja l'has ben aplastat contra la paret...la banya vull dir

Així doncs cap a Fontalba falta gent...Molt tòpic dir que una imatge val més que mil paraules...bé dons la primera imatge ho diu tot. La neu no comença fins ben entrat al torrent...però en una quantitat més aviat escassa, molt escassa. Tant que quan jo feia el pessebre el deixava força més blanc...llàstima que no hi podia baixar esquiant. No passa res...em rasco una mica al cap que em fa mal, deuen ser els cops de banya i reconduim la situació anant a Ulldeter a fer una mica de pistes. Hi arribem a misses dites...l'Adri i la Martha ja baixen cofois del Bastiments. No tenien massa temps però l'han aprofitat. El dia que ha començat bé s'ha anat espatllant i quan ens topem a mitja pista ja tenim clar que nosaltres no hi anirem pas a Bastiments, no tinc pas ganes d'engegar la "permanent" a fer punyetes, altres dies hi haurà. Pugem fins al refugi de Marmotes i baixem per les pistes, que sempre va bé per agafar gana.

Xevi, Gemma i Samuel