diumenge, 30 d’octubre del 2005

LA VALL DE MADRIU

La Mercè i en Manel ens han convidat a castanyada a la Seu d'Urgell. Aprofitem l'excusa per retrobar-nos i fer una excursió per la vall de Madriu i contemplar com els arbres despedeixen l'estiu i es vesteixen de tardor. Sortim d'alguna població d'Andorra, possiblement de les Escaldes? bé, és que com que tots els pobles estan enganxats no sé mai quan surto d'un per entrar a l'altre...

Pugem això si des d'una cota molt baixa. Segurament no farem la gran excursió, però per tots nosaltres la zona és nova i el paisatge s'ho mereix. Anem pujant tot xino xano, foto per aquí, foto per allà. Amb en Gordillo fem broma i li dic que això fa pinta de rossinyols. Ell que en això hi enten més que jo em diu que estem a massa altura per trobar-ne, que si els pins no són els que toquen i jo que m'hi jugo un sopar. Ell diu que fet. No han passat ni cinc minuts que trobo dos rossinyols!!! i guanyo un sopar. En Gordillo no s'ho pot creure, diu que deuen ser els dos únics rossinyols de tota la vall!!! bé potser si però els tinc a la mà!!!

Anem fent camí amunt fins arribar al refugi. Allà parem, mengem una mica i tirem avall, doncs ens espera un arròs a la Seu i no el farem pas esperar!!!



Mercè, Manel, Arnau, Marta, Edu, Iris, Francesc, Gordillo i Samuel