dissabte, 20 de març del 2004

GRA DE FAJOL

Avui, després de la sortida a Bastiments "hivernal", ens hem decidit anar al Gra de Fajol. Jo animat amb l'experiència del Bastiments, m'enduc els esquís, amb la intenció de baixar esquiant el Gra de Fajol encara no sé per on... L'Edu petit machine em pujarà els esquís i les botes a l'esquena. Es vol posar fort...

Som una bona colla però la nostra experiència a muntanya a l'hivern és reduïda, molt reduïda. En Cesc Gordillo potser és qui més ha fet, ja molt petit va pujar a l'Aneto. Arribem a dalt molt il.lusionats. Som joves, inocents i ens divertim com nens! El seny tampoc abunda. Un cop a dalt, em miro la cara nord el Gra de Fajol i em proposo baixar per allà amb els esquís, els esquis de pista que m'ha pujat l'Edu! El meu nivell d'esquí és bàsic. No sé ni si la cara nord és contínua. Pujant poc que me l'he mirat. Demano si en Marc i en Pep petit em volen acompanyar baixant caminant la cara nord per si hi ha problemes. Em diuen que si. En Gordillo diu que ni boig!!!. Començo a baixar des de dalt. Puc girar que ja és molt. Les vistes són impressionants i les sensacions que tinc, encara que en aquell moment no ho sàpiga, em faran seguir pujant muntanyes nevades durant anys!


Arribo a baix sa i estalvi, que ja és molt. Un noi d'Olot m'ha tirat 4 diapositives mentre baixava. Queda impressionat, ho veu molt dret. Jo ara que sóc a baix també ho veig dret, però a dalt no m'hi he pensat gaire!
Hem disfrutat molt.


Jordi, Pep, Edu, Iris, Francesc Guti, Cesc Gordillo, Arnau, Marc i Samuel