dissabte, 18 de març del 2006

PIC DE FONSECA I PIC DE L'HOME MORT

Porto algunes sortides amb en Russi, però avui em presentarà els seus "compis". Són en Guillem Masoliver, "maso" i en Jordi Aguilar "xino". Sortim amb la furgo d'en Maso direcció la zona de les bulloses. Volem fer el Carlit. Arribem però a pla dels avellaners i la pista encara està tancada. A sobre està nevant. Jo amb unes ganes bojes que tinc d'esquiar ja salto de la furgo i una mica més i em calço esquís. La resta que em porten anys d'experiència em diuen que em calmi, que torni a pujar que canviem de lloc.

Tornem enrere i ens dirigim a Sant Pere dels Forcats. Sortirem d'aquí i farem un itinerari circular, pujant per la carena fins el pic de Fonseca i d'aquí enllaçar amb el pic de l'Home Mort. Arribem a dalt amb un dia ventós i gris. Foto de cim i baixada de dret. El meu nivell per neus crostes és baixet i fins que no entrem al bosc les passo canutes. Ells ho fan tot fàcil!. Primera sortida amb nous companys i que espero que en segueixin moltes més i durant molts anys!

Guillem, Jordi, Russi i Samuel