divendres, 10 de desembre del 2004

PUIG DE BASTIMENTS

Feia dies que anava darrera d'un equip d'esqui de muntanya. Després de mirar-ne alguns de segona mà, he optat per comprar-lo nou. L'any passat ja vaig fer el Bastiments i la cara nord del Gra de Fajol amb els esquís de pista i això m'agrada, m'agrada molt!!!

M'he quedat unes botes Dynafit TLT 4, uns esquís Hagan Tour Expert i les fixacions Dynafit. Però això no es pot quedar a l'armari, així que aprofitant que els divendres tinc festa, surto sol direcció a Vallter. Ahir compro esquís, avui els estreno! És el meu debut amb esquís de muntanya. Tinc la intenció de fer el Bastiments. Penso que ja trobaré gent i sinó sol també es va bé.

Tinc la meva estona de feina a posa pells i a posar-me els esquís. Les fixacions no se massa com van. La veritat és que només he tingut un vespre per mirar-me el material. Havia vist les fixacions als esquís d'en Ramon, però la veritat no sé com van. En Jordi de la botiga m'ho ha explicat una mica. Me'ls fixo, bloquejo la tanca i amunt!!!

La pujada va prou bé, no estic en una forma física espeterrant però de sobres per anar pujant. Arribo dalt el Bastiments amb un dia que s'ha anat tapan. El dia ha començat serè, però ara està mig gris. Contemplo el paisatge i em felicito a mi mateix per haver arribat dalt. Coincideixo amb un parell de persones. Poc es pensen que és la meva primera sortida amb equip propi. Per posar-me els esquís cara avall no conec massa com funcionen les fixacions. No sé que amb la bota haig de picar fort perquè entrin les pues del darrera, així que opto per assentar-me a terra, posar primer les pues del darrera contra la bota i després les puntes del davant. Mare de déu penso...això no pot pas ser tan complicat, segur que ho faig malament. Miro de reüll i veig com se les ha posat un altre esquiador. Samuel era molt més fàcil!!! Jo però no he demanat res i he anat fent la meva.

Em disposo a baixar i sense contratemps arribo al cotxe. Estic tant satisfet que haig de tirar el seient del cotxe endarrera per poder-hi entrar de tant que m'he engreixat!!!

QUINA PASSADA!!!

Samuel